5 راه برای تزیین و گل آرایی میز تولدی خاص و شیک

گل آرایی میز تولد

5 راه برای تزیین و گل آرایی میز تولدی خاص و شیک

گل آرایی میز تولد یکی از کارهایی است که در برگزاری یک تولد شیک و منحصر به فرد نقش مهمی دارد. از آنجا که برای برگزاری تولدی خاص و به یادماندنی موارد زیادی وجود دارد؛ از قبیل تهیه دسر و فینگرفودهای مناسب با مراسم و محدوده سنی میهمانان، تهیه شام مناسب، نوشیدنی، تهیه ظروف، ملزومات پذیرایی و کلی موارد دیگر که باید در ازای آن هزینه و نفرات لازم را داشته باشید، در نتیجه شما می‌توانید با یادگیری چندین نکات ساده که در این مطلب برایتان آورده‌ایم، گل آرایی میز تولدتان را خودتان انجام بدهید و میز تولد و پذیرایی خود را به یک میز خاص و بی نظیر تبدیل کنید.پس در ادامه همراه ما باشید.

گل آرایی ساده میز تولد

برای گل آرایی میز تولد می‌توانید از گل‌های طبیعی که عطر خوبی را در فضا پخش می‌کنند و شمع‌های زیبا و تزیینی استفاده کنید. البته برای دیزاین میز تولد باید به نوع تولد و محدوده سنی افراد دقت کنید. ممکن است تولد شما دوستانه باشد، یا تولدی برای همکاران و مدیر خود بخواهید برگزار کنید. به طور مثال گل آرایی میز تولد عاشقانه و دو نفره، با گل آرایی برای میز تولد کودک متفاوت است.

گل آرایی میز تولد

دیزاین میز تولد

چرا تزیین میز تولد مهم است؟

معمولا در جشن تولد، افراد به تزیین مراسم تولد و پذیرایی آن اهمیت زیادی می‌دهند. از این رو، شما هرچقدر هم که برای پذیرایی از میهمانان تدارکات لازم را دیده باشید، زمانی که از دیزاین و‌ هارمونی خاصی در مراسم تولد استفاده نکرده باشید، زحمات شما به چشم نمی‌آید و مراسم شما چشمگیر نخواهد بود.

آموزش گل آرایی برای میز تولد

برای گل آرایی و دیزاین میز تولد، در ابتدا باید خلاقیت و ظرافت به خرج دهید و بهتر است بدانید اگر به گل آرایی علاقه مندید، می‌توانید با یادگیری این هنر، از آن به عنوان زمینه شغلی خود هم استفاده کنید. برای اینکه بتوانید بهتر با گل آرایی میز تولد آشنا شوید، در ادامه نمونه‌های آن را بررسی می کنیم.

آموزش گل آرایی میز تولد

گل آرایی میز تولد

نمونه گل آرایی میز تولد

1. گل آرایی میز تولد کودک

با توجه به اینکه کودکان عاشق رنگ و بازی هستند، برای تزیین میز تولد ساده آنها می‌توانید از گل‌های طبیعی رنگی روی میز آنها در کنار خوراکی‌های مورد علاقه‌شان استفاده کنید. استفاده از شکلات‌هایی با بسته بندی‌های رنگی، تنقلات، کیک‌ها و کاپ کیک‌های رنگارنگ در کنار گل‌هایی با هارمونی رنگی مناسب با تم تولد کودکِ شما انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. از نمونه گل‌های رنگی میتوان به گل‌های هورتانسیا، میخک، رز، ژربرا و لیسیانتوس اشاره کرد که رنگ و لعاب خاصی به میز تولد شما می‌بخشند.

همچنین برای خلاقیت در میز تولد کودکان، می‌توانید به صورت حلقه‌ای در پشتِ میز تولد او، از عکس‌های تولد سال‌های پیش او استفاده کنید. یا می‌توانید از گلدان‌هایی با گل‌های رنگی روی میز استفاده کرده و با بادکنک‌های رنگی محیط تولدِ بسیار دلچسب و لذت‌بخشی را برای کودک خود فراهم کنید. بعلاوه برای گل آرایی میز تولد کودک، می‌توانید به جای گل‌های طبیعی، از گل‌های کاغذی و متنوعی هم که در بازار وجود دارند استفاده کنید. این گل ها را در رنگ‌های متنوع در کنار شمع‌ها و بادکنک‌های رنگی در مراسم تولد استفاده کنید.

گل آرایی میز تولد کودک

دیزاین میز تولد کودک

 

تزیین میز تولد کودک

گل آرایی ساده میز تولد کودک

 

گل آرایی میز تولد شیک

تزیین میز تولد دخترانه

2. تزیین میز تولد با گل خشک و شمع‌های وارمری

یکی دیگر از ایده‌های دیزاین مراسم تولد، گل آرایی و شمع آرایی برای میز تولد است. اگر می‌خواهید به مراسم تولد تم عاشقانه‌ و رویایی بدهید؛ یکی از ایده‌های گل آرایی و شمع آرایی میز تولد، استفاده از گل‌های خشک و شمع وارمر برای تزیین فضا است. از شمع آرایی می توان در طرح‌های مختلفی مانند تزیین قلب با استفاده از شمع یا چیدمان شمع‌های وارمری در کنار سالن تولد استفاده کرد. در کنار شمع آرایی، معمولا استفاده از گل‌های تک رنگ مانند رز قرمز یا صورتی و سفید انتخاب مناسبی برای گل آرایی میز تولد است.

تزیین میز تولد با شمع و گل خشک

تزیین میز تولد با شمع وارمر

 

تزیین میز تولد با گل خشک

گل آرایی و شمع آرایی میز تولد

 

3. گل آرایی و تزیین میز تولد بزرگسال

اگر می‌خواهید برای فرد بزرگسال دیزاین میز تولد را انجام دهید؛ می توانید از شمع آرایی و گل آرایی کلاسیک‌تری استفاده کنید. برای گل آرایی میز تولد بزرگسال بهتر است یک رنگ واحد برای استفاده در ظروف پذیرایی، تزیینات میز، گل‌ها و بادکنک‌ها استفاده کنید. البته می توانید با استفاده از طیف رنگ‌های هم خانواده، خلاقیت بیشتری به خرج بدهید. معمولا افراد بزرگسال علاقه بسیاری به استفاده از فینگرفودها در طی مراسم تولد دارند. می‌توانید با تهیه فینگرفودهای جذاب، میز تولد خود را خاص و زیبا کنید و محیط دلپذیری را برای میهمانان خود فراهم کنید.

آموزش گل آرایی میز تولد

تزیین میز تولد بزرگسال

4. تم گل آرایی و تزیین میز تولد

در تزیین میز تولد افراد بزرگسال، می‌توانید از گلدان‌هایی با گل طبیعی در کنار میز تولد و از پایه‌های کریستالی برای استفاده از شمع آرایی استفاده کنید. یکی از ایده‌های تم تولد برای دیزاینی شیک و منحصر به فرد، استفاده از تم آبی و صورتی پاستلی برای یک مراسم شیک و یونیک است که می‌توانید به تناسب از گل‌های هماهنگ هم در میز تولد یا گل آرایی سالن استفاده کنید.
برای گل آرایی میز تولد بزرگسال، می توانید از رنگ‌های مورد علاقه‌تان استفاده کنید. رنگ‌های طلایی، صورتی، بژ، آبی کبالت، سورمه‌ای از رنگ‌های پر استفاده در دیزاین میز تولد هستند؛ اما با اینحال شما می‌توانید خلاقیت به خرج داده و میز متفاوتی را برای تولد خود فراهم کنید.
برای میز تولدی اقتصادی‌تر، بهتر است از گل‌های کاغذی در کنار شمع آرایی استفاده کرده و با تورهای رنگی میز تولد خود را تزیین کنید.

تزیین میز تولد بزرگسال

گل آرایی میز تولد

 

نمونه گل آرایی میز تولد

تزیین میز تولد با شمع وارمر

 

تزیین میز تولد ساده

نمونه گل آرایی میز تولد

 

تزیین میز تولد با گل و شمع

تزیین میز تولد بزرگسال

5. گل آرایی و تزیین میز تولد برای شوهر یا نامزدتان

اگر می خواهید برای تولد همسر خود، یک میز تولد دو نفره تدارک ببینید، می‌توانید از یک جام گل رز قرمز به همراه شمع آرایی و دیزاین غذا در کنار میز تولد استفاده کنید. اما اگر برای او تولدی در کنار دوستانتان تدارک دیده‌اید، ایده‌های مختلفی برای تزیین میز تولد می‌توانید داشته باشید؛ مانند گل آرایی مینیمال با استفاده از حلقه‌های آویز در پشت میز تولد، استفاده از دسرها و فینگرفودهای متنوع به همراه تنقلات یا استفاده از نام همسرتان با یک دیزاین شیک می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین برای تزیین میز، می‌توانید از گیلاس‌های شیشه‌ای با چیدمان مناسب در کنار ظروف پذیرایی استفاده کنید.

تزیین میز تولد بزرگسال

گل آرایی ساده میز تولد

 

گل آرایی شمع آرایی میز تولد

گل آرایی میز برای تولد

برای گل آرایی میز تولد همسرتان می توانید گل‌ها را به صورت ریسه‌ای در اطراف میز بچینید یا در کنار کیک تولد استفاده کنید.
همچنین یکی دیگر از ایده‌های تزیین میز تولد برای افراد جوان‌تر، استفاده از نورپردازی در استند میز تولد یا روی میز پذیرایی است. برای اینکار می‌توانید از ریسه‌های نور در تزیین میز و همچنین استیج پشت میز استفاده کنید. استفاده از نور برای دیزاین میز تولد، انرژی و جذابیت خاصی به فضا می بخشد.

تزیین میز تولد شوهر

نمونه تزیین و گل آرایی میز تولد

 

جمع بندی

در این مطلب از مقالات اینترنت گل، ما سعی کردیم نکات ساده برای انجام دیزاین و گل آرایی میز تولد را برای شما بیان کنیم. برای تزیین و گل آرایی میز تولد، اگر می خواهید که میزی لاکچری تهیه کنید، می توانید به سراغ گل آرایی‌هایی با گل‌های ارکیده و لیلیوم بروید و آنها را با تم مراسم خود و ظروف پذیرایی هماهنگ کنید. همچنین اگر می‌خواهید یک میز تولد ساده و افتصادی فراهم کنید؛ می‌توانید از گل‌هایی با قیمت مناسب تر در کنار تزیینات با بادکنک و شمع بهره ببرید. برای گل آرایی و تزیین میز تولد، حتما به محدوده سن میهمانان توجه کرده تا مراسمی دلچسب و لحظاتی لذت بخش را هم برای خودتان و هم برای میهمانان فراهم کنید.
همچنین اگر می‌خواهید از گلهای مناسب برای مراسم تولد، چه به عنوان هدیه و چه برای گل آرایی استفاده کنید، می توانید از خدمات گل آرایی اینترنت گل استفاده کرده یا از محصولات ما، گل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *